Jamboree 22

Anmälan är stängd!

Lägerbrev Januari hittar du här:

Nu är det klart, Jamboree22 blir sommarens läger för Håbos Äventyrare, Utmanare och Rover!
Jamboreen blir sommarens absolut största läger med mängder av scouter från hela Sverige, och ett gäng från utomlands också.

NÄR? VAR? och VARFÖR?
30 Juli till 6 Augusti, i Norra Åsum, Skåne, FÖR ATT DET KOMMER BLI GRYMT KUL!

KOSTNAD?
Avgiften för lägret är 2995kr och kåren kommer står för resekostnaderna. Vi kommer under vintern och våren arbeta med försäljning och fonder för att sänka priset. Det förväntas att du som ska åka med deltar i det arbetet.
Då vi i dagsläget inte kan uppskatta hur mycket vi kommer arbeta ihop vill vi inte säga något slutpris.
Om ni har det svårt ekonomiskt går det att söka stöd från Håbo scoutkårs stödfond och Addes minnesfond. Hör av dig till en ledare på din avdelning så hjälpen hen dig med att söka.

ANMÄLAN & BETALNING

ANMÄLAN ÄR STÄNGD.
Har du missat att anmäla dig, kontakta din avdelningsledare
Anmälan är öppen och stänger den 24 Januari. Fram till dess kan du också avanmäla dig kostnadsfritt.
Du anmäler dig genom att fylla i formuläret längst ner på sidan
Lägeravgiften betalas till PG 27 95 16 – 9  eller  Swisha till  123 036 29 70 senast den 28 Februari. Exakta betalningsinstruktioner kommer efter det att anmälan stängt

Hör av dig till din avdelningsledare om du har några frågor!